Saturday 4 November 2017

Jak obliczyć ruch średni wzrost tempa


Jak obliczyć stopień wzrostu Uzyskanie danych, które wskazują na zmianę ilości w czasie. Wszystko, co musisz obliczyć, to dwie liczby - jedna, która reprezentuje pewną ilość wartości początkowej, a druga oznacza wartość końcową. Na przykład, jeśli Twoja firma była warta 1000 na początku miesiąca, a obecnie ma wartość 1.200, obliczysz stopę wzrostu z 1000 jako wartość początkową (lub przeszłością) i 1200 jako wartość końcową (lub obecną). Pozwala zrobić prosty przykładowy problem. W tym przypadku będziemy używać dwóch liczb 205 (jako naszej poprzedniej wartości) i 310 (jako wartość bieżąca). Jeśli oba wartości są takie same, nie ma wzrostu - tempo wzrostu wynosi 0. Zastosuj formułę wzrostu. Wystarczy wstawić przeszłe i bieżące wartości w następujący wzór: (obecny) - (dawny) (przeszły). Otrzymasz ułamek jako odpowiedź - podzielić tę frakcję, aby uzyskać wartość dziesiętną. W naszym przykładzie dobrze wstaw 310 jako naszą aktualną wartość i 205 jako naszą poprzednią wartość. Nasza formuła będzie wyglądać następująco: (310 - 205) 205 105205 ​​0.51 Wyrażaj swoją wartość dziesiętną jako procent. Większość wskaźników wzrostu jest zapisywanych w procentach. Aby przekonwertować dziesiętną odpowiedź na procent, po prostu pomnoż ją przez 100, a następnie dodaj znak procentu (). Odsetki są łatwą do strawienia, powszechnie rozumianą metodą wyrażania zmian między dwiema liczbami. Tak, na przykład, pomnożymy 0,51 na 100, a następnie dodać znak procentowy. 0.51 x 100 51. Nasza odpowiedź oznacza, że ​​nasza stopa wzrostu wynosi 51. Innymi słowy, nasza obecna wartość jest o 51 większa od naszej poprzedniej wartości. Jeśli nasza obecna wartość była mniejsza od naszej poprzedniej wartości, nasza stopa wzrostu byłaby ujemna. Zorganizuj swoje dane w tabeli. Nie jest to absolutnie konieczne, ale przydatne, ponieważ pozwala wizualizować dane jako zakres wartości przez pewien czas. Dla naszych celów zwykle wystarczy zwykłe tabele - wystarczy posłużyć się dwoma kolumnami, wskazując wartości czasu w kolumnie po lewej i odpowiednie wartości dla danej ilości w prawej kolumnie, jak powyżej. Użyj równania szybkości wzrostu, uwzględniającego liczbę przedziałów czasowych w danych. Twoje dane powinny mieć regularne wartości czasu, z których każdy ma odpowiednią wartość dla Twojej ilości. Jednostki dla tych wartości czasowych są ważne - ta metoda będzie działać dla danych zebranych w ciągu kilku minut, sekund, dni itp. W naszym przypadku dane są wyrażone w kategoriach lat. Wstawianie wartości przeszłych i obecnych do nowej formuły: (obecna) (w przeszłości) (1 stopa wzrostu) n gdzie n liczba okresów. Metoda ta daje nam średni stopień wzrostu dla każdego przedziału czasowego podanego w przeszłości i obecnej postaci i zakładając stałą stopę wzrostu. Ponieważ nasz przykład korzysta z lat, oznacza to również uzyskanie średniej rocznej stopy wzrostu. Izoluj zmienną szybkości wzrostu. Manipuluj równanie poprzez algebrę, aby uzyskać stopień wzrostu samodzielnie po jednej stronie znaku równości. W tym celu podzielić obie strony za poprzedni rysunek, potraktuj wykładnik na 1n, a następnie odejmij 1. Jeśli algebra to się sprawdzi, otrzymasz: szybkość wzrostu (obecna przeszłość) 1n - 1. Rozwiąż swoją szybkość wzrostu. Wstaw wartości dla wartości przeszłych i aktualnych, a także wartość n (która będzie liczbą interwałów czasowych danych, w tym wartości przeszłych i aktualnych). Rozwiąż podstawowe zasady algebry, kolejność operacji, itd. W naszym przykładzie dobrze wykorzystać naszą obecną postać 310 i naszą przeszłość z 205, wraz z okresem 10 lat dla n. W tym przypadku średnia roczna stopa wzrostu jest po prostu (310205) 110 - 1 .0422 0,0422 x 100 4.22. Przeciętnie nasza wartość wzrosła o 4,22 procent rocznie. Jak obliczyć wartość terminalu przy użyciu stopy wzrostu Jeśli na przykład firma osiągnęła 100 euro w 2018 r. Iw 2018 r. Otrzymasz tylko informacje, że ich zysk był wyższy o 18 lat w stosunku do roku, wystarczy wziąć pierwotną wartość z przeszłości (100) i obliczyć 118. W tym prostym przykładzie zyski przedsiębiorstwa w 2018 r. Wyniosły 118 euro. Zasadniczo pierwsza wartość przeszła to twój 100, a stamtąd możesz obliczyć dowolną wartość. Co jeśli poprzednia wartość wynosi 0 To nie jest naprawdę wzrost, ale twój pierwszy profitloss. Użyj tej wartości, aby obliczyć tempo wzrostu w przyszłym roku (lub inny okres). Jak obliczyć tempo wzrostu, gdy wartość początkowa jest ujemna? Odpowiedz przez wikiHow Contributor Dodać przeszłą wartość i wartość bieżącą, a następnie podzielić się wartością przeszłości bez zmiany ich znaków. Jak obliczyć roczny wskaźnik wzrostu procentowego Jak obliczyć odchylenie Jak obliczyć prawdopodobieństwo Jak obliczyć interwał zaufania Jak obliczyć wartość P Jak obliczyć niepewność Jak obliczyć wartości wyższe Jak obliczyć odchylenie standardowe Jak odczytywać dane Jak obliczyć CPIHow aby obliczyć średnią Tempo wzrostu w programie Excel Średnia stopa wzrostu to termin finansowy używany do opisania sposobu przewidywania stopy zwrotu z danej inwestycji w danym okresie. Dzięki uwzględnieniu obecnej i przyszłej wartości konkretnej inwestycji w relacjach do okresów rocznych można obliczyć roczną stopę zwrotu, która może być użyteczna przy opracowywaniu strategii inwestycyjnej. W arkuszu kalkulacyjnym programu Microsoft Excel można utworzyć średnioroczny kalkulator wzrostu, który może dokładnie określić roczną stopę zwrotu danej inwestycji. W tym artykule przedstawiono instrukcje krok po kroku dotyczące sposobu korzystania z programu Excel w celu dokładnego obliczenia średniej stopy wzrostu inwestycji. Kroki Edytuj metodę Jedna z trzech edycji Wprowadź i sformatuj nagłówek kolumny dla kalkulatora średniego wzrostu. Wpisz wartość Future do komórki B1. Z wybraną komórką B1 kliknij przycisk Wrap text na pasku narzędzi formatowania. Wybierz Pędzel formatowania na pasku formatowania i przeciągnij pędzel formatowania z komórki C1 do komórki F1. Formatuj granice komórek dla kalkulatora średniego wzrostu. Kliknij komórkę B1 i przeciągnij, aby wybrać komórki B1 do F1. Na pasku narzędzi formatowania kliknij strzałkę na przycisku Granice i wybierz grube dolne krawędzie. Kliknij i przeciągnij, aby wybrać komórki od B2 do F2. Na pasku formatowania kliknij strzałkę na przycisku Obramowania i wybierz opcję Zewnętrzne obramowanie z opcji menu. Komórki w kalkulatorze średniej stopy wzrostu zostaną teraz nakreślone na czarno. Ustaw formatowanie liczb dla kalkulatora średniego wzrostu. Wybierz Formatuj komórki w obszarze Format. Zaznacz komórki B2 i C2, a następnie wybierz walutę (). Każda wartość wprowadzona w komórkach B2 lub C2 będzie teraz wyświetlana jako kwota. Kliknij komórkę F2 i wybierz procent (). Każda wartość wprowadzona do komórki F2 zostanie odczytana jako procent. Ustawiono formatowanie liczb dla kalkulatora średniego wzrostu. Jak obliczyć dochody marginalne Jak obliczyć czas na arkuszu Excel Jak obliczyć kredyt samochodowy w programie Excel Jak zostać miliarderem Jak napisać fakturę za zapłatę za świadczone usługi Jak napisać sprawę biznesową Jak obliczyć wypłatę kredytu Jak obliczyć Roczna stopa procentowa Procent wzrostu Jak podzielić się czekiem Jak obliczyć wartość złomu Złoty przeciętny ŚREDNIOWANIE Średnia ważona Średnia ważona jest najczęściej obliczana w odniesieniu do częstotliwości wartości w zestawie danych. Jednakże średnia ważona może być obliczona na różne sposoby, jeśli niektóre wartości w zestawie danych mają większe znaczenie z przyczyn innych niż częstość występowania. Obliczanie ważonych średnich Inwestorów często kompiluje pozycję w akcjach przez kilka lat. Ceny akcji zmieniają się codziennie, więc trudno jest śledzić koszt podstawy tych akcji zgromadzonych w ciągu kilku lat. Jeśli inwestor chce obliczyć średnią ważoną ceny akcji, którą zapłacił za akcje, musi zwielokrotniać liczbę akcji nabytych po każdej cenie po tej cenie, dodać te wartości, a następnie podzielić wartość łączną na łączną liczbę akcji . Na przykład, powiedzmy, że inwestor nabywa 100 udziałów spółki w 1 roku w wieku 10 i 50 sztuk tej samej firmy w drugim roku w wieku 40 lat. Aby uzyskać średnią ważoną zapłaconej ceny, inwestor pomnoży 100 udziałów o 10 za rok 1, 50 udziałów o 40 w roku 2, a następnie dodaje wyniki, aby uzyskać łączną wartość 3.000. Inwestor dzieli całkowitą kwotę zapłaconą za akcje, w tym przypadku 3000, o łączną liczbę akcji nabytych w ciągu dwóch lat, 150, aby uzyskać średnią ważoną cenę 20. Ta średnia jest ważona w odniesieniu do liczby akcji nabyte za każdą cenę, a nie tylko cenę bezwzględną. Przykłady Średnia ważona Średnia ważona pojawia się w wielu obszarach finansów, oprócz ceny nabycia udziałów, w tym zwrotów z portfela, rachunkowości zapasów i wyceny. Kiedy fundusz, który posiada wiele papierów wartościowych, wynosi 10 w ciągu roku, to 10 oznacza średnią ważoną zwrotu z funduszu w odniesieniu do wartości każdej pozycji w funduszu. W przypadku rachunkowości inwentaryzacji średnia ważona wartość zapasów odpowiada wahaniom cen towarów, na przykład podczas gdy metody LIFO lub FIFO mają większe znaczenie dla czasu niż wartości. Oceniając firmy, czy mają prawidłową wycenę swoich akcji, inwestorzy stosują średni ważony koszt kapitału (WACC) w celu zniwelowania przepływów pieniężnych firmy. WACC jest ważony w oparciu o wartość rynkową długu i kapitału własnego w strukturze kapitału przedsiębiorstwa. Jak ustalić i wykorzystać swoją stopę wzrostu rynku Firma przeprowadza analizę rynku w celu identyfikacji swoich klientów wraz z ich różnymi potrzebami i chęcią. Istotnym aspektem analizy rynku jest określenie tempa wzrostu rynku, który odnosi się do wzrostu sprzedaży wśród klientów w danym okresie. Podczas gdy firmy zdrowe odnotowują wzrost sprzedaży, który jest większy lub równy wzrostowi rynku, to floundering firmy odnotowują wzrost sprzedaży w tempie poniżej rynku. Poprzez zrozumienie tempa wzrostu rynków i sposobu, w jaki odnosi się do tempa wzrostu sprzedaży, możesz ocenić sukces danego produktu lub usługi i podejmować ważne decyzje dotyczące wprowadzania do obrotu swojej firmy. Określanie tempa wzrostu rynku Firmy mogą posłużyć się następującą formułą do oceny ich tempa wzrostu rynku: po pierwsze, określ, jaki rozmiar rynku jest badanie i obliczanie, ile dochodów dokonywany jest na rynku pod względem pieniężnym (np. Dolary). Obejmuje to całkowitą sprzedaż całego rynku, ty i wszyscy konkurenci połączone. Powstałą sumą jest aktualny rozmiar rynku. Następnie znajdź wcześniejszą postać, aby służyć jako pierwotny rozmiar rynku. Pamiętaj, aby pamiętać o przedziale czasowym między pierwotnymi i obecnymi rozmiarami rynku (np. 6 miesięcy, 5 lat, 2 kwartały itd.), Ponieważ będzie to używane później. Na przykład aktualny rozmiar rynku wynosi 3 miliardy, a poprzednia wartość z ubiegłego roku wynosi 2 miliardy. Odejmij swoją wcześniejszą liczbę (2 miliardów) z obecnej liczby (3 miliardy), aby znaleźć różnicę w wysokości 1 miliarda to Twoja zmiana na rynku. Podziel swoją wielkość rynku na wielkość oryginalnego rynku. i pomnożenie ilorazu o 100. Daje to Twój wzrost na rynku. W naszym przykładzie, w ubiegłym roku rynek, który wyniósł 2 miliarda rok temu i wynosił 3 miliardy w tym roku, w ubiegłym roku wynosił 50 osób. Znalezienie tempa wzrostu sprzedaży jest podobne. Używasz tego samego równania do określania tempa wzrostu rynku i po prostu wymień rozmiary rynkowe przychodów ze sprzedaży. Pamiętaj, aby zachować ten sam przedział czasowy użyty w poprzednim równaniu. Aby kontynuować nasz przykład: Twoja firma wygenerowała 50 milionów w tym roku i 30 milionów w zeszłym roku. Zmiana przychodów wynosi 20 milionów. Podziel 20 milionów na 30 milionów i pomnożaj iloraz 100, a tempo wzrostu sprzedaży w ciągu ostatniego roku wynosi 66. Porównując tempo wzrostu rynków ze wzrostem sprzedaży produktów, firmy mogą oceniać sukces lub niepowodzenie danego produktu lub usługi. Jeśli sprzedaż wzrasta o 10, ale rynek rośnie o 20, jesteś w tyle za swoją konkurencją. W naszym przykładzie Twoja stopa sprzedaży Twojej firmy (66) rośnie szybciej niż rynek (50), co jest dobrą nowiną. Choć matematyka dla określania tempa wzrostu rynku wydaje się prosta, proces gromadzenia niezbędnych danych do oceny i konkurencji jest znacznie bardziej złożony. Narzędzia takie jak Sizeup pozwalają firmom analizować ich sytuację w porównaniu do podobnych firm na ich obszarach. Dodatkowo właściciele firm powinni przeprowadzać swoje badania w celu przewidzenia przyszłych zmian w swoich obszarach rynkowych. Oceniając kierowców wzrostu i oceniając skuteczność podobnych produktów lub usług na rynku, możesz przewidzieć swój wzrost na najbliższe miesiące i lata. Firmy mogą również przeglądać dane z branży gospodarczej w celu oceny pojawiających się trendów i sił rynkowych. Ważne jest, aby zauważyć, że stopy wzrostu rynku i firmy różnią się w zależności od branży. Na przykład wysoka dynamika dla firmy, która sprzedaje odzież może być uznana za niską lub nawet niepowodzoną w porównaniu do firmy z branży technologicznej. Analizując rynek i konkurentów. możesz lepiej określić, jaki wzrost jest zdrowy dla Twojej firmy. Dlaczego wskaźnik wzrostu rynku jest ważny Ocena stopnia wzrostu rynku jest niezbędna, aby kierować Twoją działalnością i działaniami marketingowymi. Firmy wykazujące niski wzrost sprzedaży w stosunku do swoich konkurentów powinny zbadać potencjalne przyczyny problemów z wydajnością, takie jak wysokie ceny lub niewystarczające wysiłki na reklamę. i podjąć kroki w celu skorygowania ich do przodu. Dodatkowo wzrost rynku może wskazywać, jak trwała firma jest w dłuższej perspektywie. Chociaż wysoka stopa wzrostu wskazuje na niski poziom nasycenia i wysoki popyt, ujemna stopa może sugerować, że konsumenci tracą zainteresowanie Twoim produktem lub usługą. Tempo wzrostu rynku jest również ważne dla instytucji finansowych, które mogą wykorzystać te informacje, aby zdecydować, czy inwestować w Twoją firmę. Inwestorzy ocenią końcowe stopy wzrostu w celu określenia skuteczności firmy w ostatnich latach. Korzystając z tych informacji, mogą przewidywać przewidywania dotyczące przyszłych miesięcy w nadchodzących miesiącach i latach. Jeśli prognozy dla firmy i jej rynku są pozytywne, inwestorzy są bardziej skłonni do przejęcia i utrzymania udziałów w spółce. Oczywiście, wzrost rynkowy jest istotnym czynnikiem przy ocenie rentowności nowego lub istniejącego przedsięwzięcia. Oceniając obecną stopę wzrostu i porównując ją z branżą lub konkurentami, możesz podejmować świadome decyzje dotyczące planowania biznesowego i strategii marketingowej. Powiązane artykuły

No comments:

Post a Comment